Pengar

Fick en fråga om hur jag fick ihop pengar så jag hade pengar kvar när jag kom hem till Sverige igen.

Jag sommarjobbade innan jag åkte till USA och de pengarna behövde jag inte använda i USA då man får lön direkt när man kommer dit. Man får lön, 197 dollar, varje vecka så man har så man klarar sig. Jag kunde till och med spara.
Så har du lite sparpengar kvar hemma i Sverige så klarar du dig!



Emma, som skickade en fråga om att bila genom USA får gärna höra av sig igen då din adress inte fungerade.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för ditt svar! :)

2012-01-10 @ 20:08:28
Postat av: LINDSHE

jag har lite frågor...

med vilket företag ansökte du som au pair i usa? vilken stad hamnade du i? är det en bra familj? vad får man göra? är det kul? :D



kram

2012-03-14 @ 13:54:01
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se