Semester

Ganska bra gissat!
Australien och Thailand är länderna jag ska besöka.

Ska vara borta i två månader och åker nu på måndag så tyvärr blir det ett uppehåll från bloggen då. Ber om ursäkt för det. Ni är så många som tittar in här varje dag och det gör mig så glad. Vet att jag inte har uppdaterat så som jag skulle ha velat. Men vet att nu till våren är en tid då många funderar vad de ska göra till hösten och kanske då funderar på att åka som au pair. Så när jag kommer hem lovar jag att uppdatera bloggen flitigt. Ge tips och ideér och skriva mycket!

Förra veckan var jag och pratade på två au pair möten och jag blir så avundssjuk på alla som är påväg att åka iväg.
Att åka som au pair är något av de bästa jag har gjort. Man lär sig så otroligt mycket, man blir mer självständig och växer som person. Jag reser själv nu när jag ska iväg och det hade jag aldrig vågat utan au pair livet som erfarenhet.

Så nu ska jag uppleva nya länder och kulturer! Har verkligen resfeber nu.

Hoppas vi hörs när jag kommer hem igen i början av mars!




Kommentarer
Postat av: Ida

Skulle du kunna ta med lite tips om värdfamiljen, hur man ska göra för att välja rätt familj och lite sånt? :) ha det så bra på din semester!

2012-01-15 @ 20:14:59
Postat av: Linnea

Vill åka som au pair till USA nästa år men vill verkligen inte plugga 6 credits där dels på grund av att det kostar minst 25000 svenska kronor och dels för att jag precis avslutat 1 års universitetsstudier i Sverige. Vet du om det är lätt att gå runt den regeln att plugga i USA?

2012-01-17 @ 21:21:07
Postat av: Hanna

Hej! Jag funderar starkt på att åka iväg som au pair efter gymnasiet. Men har supermycket frågor som jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med? Maila då, tack i förhand!

2012-01-22 @ 15:25:11
Postat av: Hannah

Hej, hur mycket kostar det att åka som au pair till USA? Får man bestämma vilken delstat man åker till? Tack på förhand :)

2012-02-02 @ 18:21:32
Postat av: Hannah

Hej, hur mycket kostar det att åka som au pair till USA? Får man bestämma vilken delstat man åker till? Tack på förhand :)

2012-02-02 @ 18:22:39
Postat av: Kaddy

Du fick en läsare från Finland :) läser din blog och lär mig svenska och vill också resa till USA som au pair. :) Alltså sluta inte skriva :) hälsningar

2012-02-11 @ 07:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se